Walka z pierwszymi zmarszczkami - kremy pod oczy

Wiele kobiet uważa, że krem pod oczy to pic na wodę i spokojnie używają w okolicach oczu normalnego kremu do twarzy. Ja natomiast od dawna kupuję kremy stworzone do pielęgnacji delikatnej skóry pod/nad oczami. Według mnie są one niezbędne, jeśli chcemy wyglądać dłużej młodo, ponieważ właśnie tam pojawiają się zazwyczaj pierwsze zmarszczki ( ah okropne to słowo)...


1. Nivea Visage Q10 plus to produkt, którego używałam przez ostatnie kilka miesięcy, możliwe że nawet pół roku. Kremy pod oczy są zazwyczaj bardzo wydajne. Sprawdzał się bardzo dobrze, nawilżał, nie pojawiały się nowe zmarszczki, nigdy nie maiłam cieni pod oczami, nawet po przespaniu tylko 5 godzin! Stosowałam go jedynie na noc, więc nie wiem jakby sie sprawdzał pod makijażem, ale wchłaniał się szybciutko. Kosztował mnie około 11 euro. Kiedy Nivea się skończył, miałam sięgnąć po drugie opakowanie, ale.....

Ale ostatnio moją uwage przykluły nowe kosmetyki, które pojawiły się na półkach sklepowych w Limassol. A że chętnie testuję nowe marki, dlatego też zakupilam:

2. Bioten Eye Cream Antiwrinkles & firming to krem posiadający w składzie, magnolię (to już mój drugi krem przeciwstarzeniowy z wyciągiem z magnolią :D o pierwszym na całą buzię tutaj) oraz omega complex. Bardzo chciałam wypróbować ten produkt, bo jest bez parabenów i generalnie firma Bioten jawi się jako bardziej naturalna. Po pierwszym użyciu muszę przyznać, że pięknie pachnie! Ale czy krem pod oczy powinien pachnąć? Ładnie się wchłonął, nie podrażnił mnie, zobaczymy co będzie dalej. Kosztował jakieś 6 euro.


Używacie kremów pod oczy? Polecacie jakieś szczególne? 


P.S. A odnośnie kosmetyków Bioten, ale nie tylko, to szykuje za niedługo niespodziankę :D

7 komentarzy:

  1. Według mnie jest różnica kiedy używa się kremu pod oczy, skóra inaczej wygląda - lepiej :) Osoby które tak mówią powinny same spróbować :D
    Tych produktów nie miałam. Miałam krem pod oczy bioliq i był naprawdę świetny :)_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam firmy Bioliq, ale sie rozejrze:)

      Usuń
  2. Ja ogólnie jestem taka ,że wolę zapobiegac, niż zwalaczac:P:)Bardzo dbam o nawilżenie skóry pod oczami,ale jeszcze nie używam kremów pod oczy(tych specjalnych) regularnie:)Tylko czasami:P Nie wiem nawet kiedy powinnam zacząc;/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczelam regulanie stosowac kremy pod oczy jak stuknelo mi 25 lat... podejrzewam, ze Ty jeszcze mlodka jestes?;)

      Usuń
    2. Ja myślę,że wcześniej zacznę używac :D No ja to dzieciak jeszcze:P:)) Niedługo dwie dychy będą;/:( Myślę,że już powinnam zacząc myślec o botoksie:D;)) :)

      Usuń
  3. Zgadzam się z Toba w całej rozciągłości :) Pielegnacja okolic oczu jest bardzo ważna i należy o tym pomyśleć jak najwcześniej. Nawet jeśli nie mamy zmarszczek w tych okolicach warto używać coś lekkiego i nawilżającego. Ja obecnie stosuję łagodzący lipo-protektor pod oczy Iwostin Oftalin. Bardzo przypadł mi do gustu, ale jak go skończę raczej zainwestuję w coś mocniejszego. Myślę o kremie pod oczy Eucerin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś jak coś takiego kupię to tydzień poużywam i rzucam w kąt. Miałam kiedyś jakiś z Ziaji i był nieciekawy i jakoś mi się odechciało stosować takich rzeczy...chociaż wiem, że dobrze by było :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger