Ulubiony sklep z akcesoriami - Charles&Keith

Chciałabym Wam przedstawić moją ulubioną marke jesli chodzi o akcesoria, a dokładnie o buty i torebki.
Charles & Keith odkryłam przyjeżdżając na Cypr. W moim miecie mają 2 stacjonarne sklepy, ale funkcjonuje też sklep online (wysyłający również do Polski) - www.charleskeith.com

Charles & Keith to bracia pochodzący z Singapuru, którzy pierwszy sklep z damskim obuwiem i torebkami otworzyli w 1996 roku. Od tego czasu marka pręznie się rozwija, sklepy stacjonarne funkcjonują już nie tylko w Azji ale i w krajach Afryki i Europy.

Mimo, że ich produkty nie są wytwarzane z naturalnych skór, to cechuje je na prawdę dobra jakosć, dbałosc o szczegóły i zgodnosć z najnowszymi trendami. Mają najwygodniejsze szpilki ever! Planuję pokazać Wam moje zdobycze z tego sklepu, ale ciągle nie mogę się zebrać żeby zrobić zdjęcia...  Natomiast dzisiaj chciałam pokazać obuwie, nad którego kupnem się zastanawiam :) Jestem w posiadaniu kuponu obniżkowego na 25% do końca wrzesnia i próbuję się zdecydować na którą parę go wykorzystać:

BOTKI/PLATFORMY/BALERINKI



W sumie balerinek mam całkiem sporo, takich zakrytych platform żadnych, a botków tylko jedną parę.... Które Wam się najbardzije podobają????? A może tak jak ja znacie i lubicie Charles & Keith?


9 komentarzy:

  1. swietne botki !! zapraszam do siebie!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne butki, firmy nie znam :) Mi się podobają najbardziej te w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie chyba kupie te srodkowe, bo lubie platformy a nie mam takich zabudowanych:)

      Usuń
  3. bardzo lubię ten sklep! mam z stamtąd torebki a sklepik znalazłam z Singapurze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam 2 torebki i chce wiecej :) bylas w Singapurze??

      Usuń
  4. nie znam tego sklepu ;) w gr nie ma chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Grecji nie ma, ale mozna kupowac online :)

      Usuń
  5. Wszystkie butki z chęcią przygarnęłabym :) A o firmie pierwszy raz słyszę, z chęcią przejrzę ich stronę internetową :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy. Podobają mi się baleriny:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger