Ulubione ozdoby nadgarstków




Bransoletki to mój ulubiony element biżuterii. Noszę również kolczyki, czasem pierścionki, nie przepadam za naszyjnikami... ale to właśnie akcesoria noszone na rękach kocham najbardziej.


Posiadam dosyć pokaźny zbiór, ale na próżno w nim szukać tak modnych Lilou czy Pandory...  większość z moich ozdób pochodzi z przeróżnych podróży. Poniżej prezentuje kilka, które są moimi najulubieńszymi z ulubieńszych :)

  1. Ciężka i gruba metalowa bransoleta w czarno-biały wzór, kupiłam ją w zeszłym roku w Dubaju, jest moim zdaniem super elegancka.
  2. Bransoletka, która wchodziła w skład większego zestawu, kupiona w Aldo na promocjach zeszłorocznych, dzięki mini ćwiekom ma taki lekko rockowy klimat.
  3. Komplet trzech wąskich metalowych obręczy w stonowanych, letnich kolorach kremu, beżu i granatu, kupiłam na początku lata w Debenhams.
  4. Prezent od wujka, zakupiona na jednym ze straganów na starym mieście w Gironie, ma fioletowe koraliki podobne do tych pandorowych .
  5. Moje ukochane różnokolorowe perełki z Płowdiwu, kojarzą mi się z najlepszymi momentami spędzonymi w Bułgarii.
  6. Wykonane z koralików i aluminium, pierwsza wielobarwna, druga niebiesko-biała, to ciekawie prezentujące się bransoletki, które dostałam od przyjaciólki R:*
  7. Charmsy od YES. To prezent od mojej Mamy:) Bransoletkę i pierwsze 2 charmsy dostałam po obronie pracy magisterskiej, teraz dostaję nowe charmsy na różne okazje. Niestety jeden, w kształcie niebieskiej rybki mi się popsuł...
To moją "szczęśliwa bransoletkowa siódemka":) prócz tego że są ozdobami, mają rówież dla mnie wartość sentymentalną. Niżej pokazane kilka z nich, jak sie prezentują na ręce:

Która Wam się najbardziej podoba? Lubicie nosić bransoletki, czy wolicie inną biżuterię?

10 komentarzy:

  1. Nr 1 i 3 najbardziej mi się podobają :) Ja mam chude ręce i większość mi spada, szczególnie te szersze niestety...A nieraz mi jakaś wpadła w oko i nici z zakupu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz szukac takich z regulowana szerokoscia

      Usuń
  2. Bransoletka z Aldo zdecydowanie najbardziej mi się podoba chociaż Charmsy od YES też są super!:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie mam z nia najbardziej szalone wspomnienia ;)

      Usuń
  4. 1 zdecydowanie ale tez 5 jest super ... uwielbiam takie ozdoby a Twoja kolekcja jest przesliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście bardzo lubię bransoletki, chyba najbardziej z całej biżuterii, mnie urzekła szczególnie ta kolorowa pod 6, mam jedną o podobnym kształcie i jest bardzo wygodna, poza tym ta pod 2 baaaardzo mi się podoba jest z pogranicza elegancji i zadziorności. pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger