Jessienny lakier od Maybelline

Za nami pierwszy weekend jesieni i mimo, że na Cyprze w ciągu dnia temperatura nadal dochodzi do 30 stopni, to już czuć zmianę sezonów. Na wystawach sklepowych pojawiły się jesienne kolekcje ubrań a także bardziej stonowane kolory na półkach z makijażem. Ja jeszcze garderoby na jesień nie odnowiłam, ale postanowiłam wprowadzić odrobinę jesiennej kolorystyki przez nowy lakier do paznokci.

Nieprzepadam za ciemnymi paznokciami, dlatego też zdecydowałam się na zakup Maybelline Colorama w kolorze Mauve Kiss (150), który jest takim niezdefiniowanym odcieniem szaro-brązowawym, ale jasnym.  Moim zdaniem prezentuje się bardzo elegancko i będzie pasował praktycznie do wszytskiego.

Nigdy wcześniej nie miałam lakierów z Maybelline, ten kupiłam ze względu na cene (5 euro), no i właśnie ciekawy aczkolwiek klasyczny kolor.  Szczerze się zdziwiłam przy pierwszym malowaniu, bo już jedna warstwa świetnie kryła i nie było żadnych smug! Jednak dodałam drugą warstwę i pokryłam wszytko top coatem, bo chciałabym żeby ten mani przetrwał chociaż 4 dni:)
Niespecjalnie przypadł mi do gustu pędzelek, jest bardzo wąski, no ale nie ma tragedii...

A teraz prezentacja:

w pełnym słońcu


i w cieniu


Zaopatrzyłyście się w jakieś nowe jesienne lakiery??

15 komentarzy:

  1. Super :) Ja mam coś w podobnym stylu, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny nudziak, mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny odcień nude :)
    Ładnie się prezentuje na rączkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze odcienie nude wydawały mi się takie mdle, ten ma w sobie wiecej życia;)

      Usuń
  4. Lubię takie nudziakowe kolory, pasują do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo nie przepadam z zbyt wąskimi pędzelkami, moim zdaniem nie rozprowadzają tak dokładnie lakieru jak szersze...
    ale kolorki beżowe bardzo lubię!
    buziaki z Zakopanego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez chce do Zakopca! Zjedz za moje zdrowie grillowanego oscypka , buziaki:)

      Usuń
  6. piękny lakier :) uwielbiam takie kolory :) zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Może sam lakier niespecjalnie przypadł Ci do gustu, ale kolor ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor. Ja mam szarość, nudziaki i jakieś fiolety, muszę dokupić kilka kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też go mam - jest super! w Polsce niestety chyba go jeszcze nie ma

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolor. taki neutralny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger