10 dni na paznokciach???



Ile najdłużej trzymał się u Was lakier na paznokciach? 5-6 dni? Rzecz jasna przy użyciu bazy, obowiązkowo top coata. Natomiat Bourjois obiecuje nam,że ich niesamowity lakier wytrzymuje nawet 10 dni, bez żadnych odprysków i tym podobnych... Nie jestem fanką częstego malowania paznokci, więc idea lakieru, który będzie się pięknie prezentował dłużej niż tydziń jest niezwykle kusząca.
 
 
Lakier Bourjois No-chips  (kolor 14) kupiłam nie tylko ze względu na obiecywaną trwałość, ale też jasny różowy matowy kolorek bardzo przypadł mi do gustu.



Na pochwałę na pewno zasługuje kolor, super konsystencja, łatwiutkie rozprowadzanie (specjalnie ścięty pędzelek), ekspresowe schnięcie, 2 warstwy do krycia no i wygodna do trzymania zakrętka /pędzelek.
A jak z tą trwałością? Niestety bez top coata po 3 dniach ścierają sie końcówki (stukanie w klawiaturę) a po 5 dniach wszystko się sypie. Z topem jeszcze nie próbowałam, ale i tak nie sądzę, żeby wytrzymał 10 dni....
Mimo wszystko to kolejny lakier od Bourjois, który bardzo lubię, zwłaszcza za kolor idealny na codzień i łatwe nakładanie.

 
 
Dajcie znać jakie lakiery są u Was długowieczne ???

21 komentarzy:

  1. aktualnie jest w promocji w rossmanie wiec moze sie skusze, bo bardzo ladnie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam chyba jakąś dziwną płytkę, bo bez jakichkolwiek dodatkowych środków lakiery trzymają się u mnie przynajmniej tydzień :) A żeby było śmiesznie nie są to żadne wysokopółkowe produkty. Najczęściej takie do 10zł max.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek :) Ja jak robię hybrydy to trzymają się 10 dni, a taki zwykły lakier to od 2 do 6 max

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcieli trochę oszukać tymi 10 dniami, nie ładnie z ich strony. Ale kolor rzeczywiście bardzo ładny, lubię takie delikatne odcienie. osobiście nigdy lakieru do paznokci Bourjois nie miałam wybieram tańsze marki.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym chetnie wybierala tansze, ale juz sie pare razy nacielam :/

      Usuń
  5. Bell Fashion Colour. Mój rekord to 9 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 dni super stanu na paznokciach to chyba zaden lakier nie potrafi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, ja pokładam nadzieje w zamówionych lakierach China Glaze, zobaczymy jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie chyba najdłużej trzymały się z OPI, jakieś 8-9 dni ale zawsze używam topa z Inglota, to on chyba tyle dobrego robi. Z Bourjois nie miałam. Kolorek bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zadowolona z lakierów z firmy MAVALA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tym cudzie, ale dla mnie 10 dni to za dużo, po 5 dniach już mi się nudzi kolor

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chwilowo nie używam lakierów, ale kocham podkład tej firmy :) Ten owocowy

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem wierną fanka Inglota. Poszukiwałam lakieru doskonałego latami, wypróbowałam chyba wszystko co jest na naszym rynku w każdej grupie cenowej i dupa.
    Jedynym rozwiązaniem jest utwardzacz, bo lakieru doskonałego po prostu nie ma. Inglot jest blisko - genialna paleta kolorów, konsystencja i cena, ale utwardzić nalezy i już.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger