Versatile Blogger & czego o mnie nie wiecie

Po pierwsze - dziękuję bardzo Magdzie z My Greek Shopping za wyróżnienie mojego bloga! Jest mi niezmiernie miło,że ktoś lubi czytać o tych wszystkich mniejszych i większych pierdołkach z życia na Cyprze:)


Po drugie - o co w tym chodzi: zabawa polega na tym, że mam wybrać od 5 do 10 blogów które chcę nagrodzić wyróżnieniem oraz napisać o 7 rzeczach, których jeszcze o mnie nie wiecie.

Jako, że prowadzę swojego bloga od niedawna, faktów, których o mnie nie wiecie jest bardzo dużo:) no ale oto 7 zupełnie random:

1. Mam na imię Dominika i bardzo lubię swoje imię (dzięki Mamo i Tato;)), w PL znam wiele swoich imienniczek (pozdro dla nich!), ale na Cyprze moje imię jest bardzo oryginalne.
2. Posługuję się kilkoma językami obcymi, w tym językiem bułgarskim.
3. Kocham snowboard, odkąd skończyłam 12 lat!
4. Moimi ulubionymi zwierzątkami są króliczki.
5. Tło w moim komputerze w pracy zawsze jest różowe :D
6. Przez wiele lat byłam wegetarianką, jednak od jakiegoś czasu włączyłam do swojego menu drób.
7. Uwielbiam piwo z sokiem malinowym, ewentualnie Reddsy ;)

Teraz następuje moment w którym przekazuje wyróżnienie...taadaam!
Lena i kosmetyczna arena
Beauty stationn
 Stop wishing, start doing
Decameron
confessionsofabiggreeneyes

Miłej zabawy i udanego tygodnia!

13 komentarzy:

  1. Też mam na imię Dominika :D

    Oh, dziękuję za te wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuje bardzo za wyróżnienie:*:) A jakie jeszcze języki znasz oprócz bułgarskiego i Polskiego?:P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam jeszcze wiadomka - anglielski, rosyjski i jestem na etapie poznawania arabskiego :)

      Usuń
  3. O kurczaczek :D
    Cos ty narobila. ja nawet nie wiem co mam napisac hyhy.
    Musze teraz wysilac swoje komorki :) Albo chociaz jedna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana blog sie wyswietla, tylko pod stara nazwa.
    Zmien nazwe i bedzie elegansio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie,ze wzielas udzial w zabawie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie :) Jutro zrobię u siebie wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesz drób??No way! a pamiętam jak jeszcze nie dawno plułaś kebabem bo Ci podrzuciliśmy z Tomkiem kurczaczka :D R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nastepnym razem zamawiam ostrego z kurczakiem :P

      Usuń
  8. Głupio mi bo tego posta czytam dopiero teraz...pisałaś go jak byłam na dłuugich wakacjach... Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie a w moim nowym poście odpowiadam na pytania które zadałaś w swoim tagu do mnie:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger