Serum arganowe remedium dla zniszczonych włosów

 
 
 
Moje włosy to moja duma i mój problem zarazem. Jasny blond, gęste, długie do łopatek, przesuszone, lekko falowane, bardzo niesforne....przechodziły wiele metamorfoz, kolorów od blond, przez rudawy, brązowy, czarny aż po blond spowrotem (chyba nadaję się to na włosową historię?;))
 
Tyle tytułem wstępu, ponieważ chciałabym Wam zaprezentować produkt, który ratuje moje suche i zniszczone końcówki i generalnie ogarnia fryzurę na codzień:
 
SERUM CAPILYS COSMETICS
z olejkiem arganowym
 
Kosmetyki Capilys znalazłam na półce w supermarkecie w Maroku. Byłam już zaopatrzona w litrową butlę oleju arganowego prosto z Argany, ale pomyślałam sobie, że przydały by mi się jakieś produkty do włosów z arganem, które można stosować na codzień i są bardziej przystępne w użytkowaniu. Sięgnęłam po serum i odżywkę z Capilys, które to produkowane są we Francji.
 



Serum od pierwszego nałożenia stało się moim ulubieńcem. Producent zaleca stosowanie 4-5 kropli, ale to zdecydowanie za dużo, 1-2 wystarczają zupełnie. Nakładam na końcówki, które jak ręką odjął stają się błyszczące, wygjądają zdrowo. Piękny zapach! Odrobinę serum rozprowadzam na całych włosach, dzięki czemu pięknie się błyszczą.


 
Serum jest zamknięte w 30 ml buteleczce z pompką, producent na etykiecie umieścił napis, że wystarczy na 30 aplikacji, ale moim zdaniem wydajność jest przynajmniej 2 razy większa.
 
 
Z tego serum jestem bardzo zadowolona, niestety z odżywki tej samej firmy już mniej, ale o tym może innym razem...
Spotkałyście się kiedyś z kosmetykami marki Capilys? Polecacie jakieś inne serum na końcówki?

8 komentarzy:

  1. Ja też nie znam tej firmy.Moje włosy odkąd mieszkam na Cyprze to totalna porażka,tak mi powypadały przez tą wodę i klimat;/ Kiedyś miałam je tak gęste,że nie mogłam ich złapac wszystkich,a teraz suche byle jakie dajta spokój:( Muszę zacząc to olejowanie może coś pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, mieszkanie na Cyprze zdecydowanie wlosom nie sluzy.... ja nakladam ten olej arganowy wlasnie jak sobie przypomne, wlosy sa po nim miekkie, ale jakis spektakularnych efektow nie widze. Pewnie do tego trzeba systematycznosci :/

      Usuń
  2. wow, szkoda, że nie mam dostępu do takich produktów. Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za recenzję produktu do włosów , mam takie zniszczone więc czas coś z tym zrobić:)
    P.S może się poobserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej firmy, ale z tego co widzę, co na samym początku silikony, dopiero potem olej arganowy, raczej na zdrowie włosów to nie wpłynie, a jedynie poprawi ich stan wizualnie, ale wydaje się świetny do zabezpieczania końcówek ;)
    Pozdrawiam,
    Blond and wavy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze sklad nie jest zachwycajacy, ale tak tez stosuje to serum - na koncowki.

      Usuń
  5. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się być całkiem dobra:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger