Oh my Gosh!


Gosh to zdecydowanie moja ulubiona marka kosmetyków do makijażu. Pierwszym produktem duńskiej marki, który kiedykolwiek kupiłam byl tusz do rzęs i w przeciągu kilku lat przewinęło się przez moją kosmetyczkę kilka różnych tuszy tej marki.

Na zdjęciach poniżej widzicie to co mam obecnie na stanie z Gosha:

  1. Kredka do brwi  -  Eyebrow Pencil / Brown 01
  2. Tusz do rzęs -Mascara amazing length'n build / Black
  3. Paletka do rzęs - Brow Kit 001
  4. Lakier do paznokci -  Nail Varnish / Lambada 60
  5. Paletka cieni do powiek - Quattro Eye Shadow / Q22 Driftwood
 Generalnie z wszystkich powyższych jestem bardzo zadowolona, najbardziej chyba z lakieru, cieni i paletki do brwi (która była moją sierpniową zachcianką ). Najmniej sprawdził się tusz, z Gosha mam innego ulubieńca - Show Me Volume.

Lubicie kolorówkę Gosha? Polecacie jakieś konkretne produkty? 
A może chcecie poczytać więcej o którymś z moich kosmetyków???

16 komentarzy:

  1. Mam lakier i lubię. Kiedyś miałam cień sypki i też był dobry. Mam też paletę cieni i jest bublem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, ze lakiery sa the best.

      Usuń
  2. Ja oprócz mnóstwa ich lakierów mam ich czarną kredkę do oczu:):D
    Kochana dodawaj większe te zdjęcie,bo są takie maciupkie:)Bo ja nie widzę,czy to matowe,czy z brokatem itp :P:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie kliknij na zdjecie to sie powiekszy i zobaczysz w calej okazalosci ;)

      Usuń
    2. ło matko ale ze mnie ułom :D:)widzę,że się lubujemy w tych samych kolorkach:)Ja ogólnie lubię takie stonowane makijaże nie jakieś jaskrawe,że róż na powiekach połączony z pomarańczą przejechany niebieskim eyelinerem i niebieskim tuszem:P tylko właśnie brązy,czerń,beż,złoto itp:)

      Usuń
    3. Ja na codzien w ogole malo sie maluje - tylko jakis bezowy cien i tusz no i brwi lubie miec podkreslone. W weekendy "szaleje" z jakas kolorowa kreska;)

      Usuń
  3. mam ich paletkę z poczwórnymi cieniami
    lubię, ale bez szału.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się marzą ich kosmetyki , ale jakoś żal mi wydać 40 zł na cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie pamietam czy coś gosha miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam GOSH'a :) Mam tą samą paletkę cieni do powiek. Uwielbiam ją, jest genialna do codziennego makijażu. Oprócz paletki cieni mam bazę pod cienie (kocham), ze trzy lakiery do paznokci, pomadkę i przewijają się od czasu do czasu błyszczyki. Tusze do rzęs niestety nie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam te cienie, co widac po zuzyciu;) bazy pod cienie nigdy nie stosowalam, ale moze czas zaczac:) Blyszczyki sa dobre?

      Usuń
  7. Mam dwie kredki do powiek i podwójny cień do powiek. Oba produkty lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mysle o zakupie kredki do oczu w jakims ciekawym kolorze.

      Usuń
  8. nie znałam tej marki, czy to wstyd?:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Swego czasu uwielbiałam Gosh :]

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger