Jednorazowy krem do depilacji???


Depilacja ważna rzecz. Zazwyczaj używam maszynki Venus, ale tak jakoś zachciało mi się spróbować czegoś nowego. W dodatku natknęłam się na krem do depilacji Veet wyprodukowany w Polse i odkąd mieszkam na Cyprze to zawsze z wielką radością chwytam za produkty z polskimi napisami ;)

Był to  zakup spontaniczny ... no i niestety okazał sie być zakupową pomyłką...



Krem do depilacji w Sprayu z masłem Shea i wyciągiem z Lilli  - krem nałożyłam na nogi, trzymałam około 6-7 minut, śmierdzi niewiarygodnie! ściagnęłam go szpatułką, zmyłam resztki wodą i o dziwo skóra była gładziusieńka. No więc gdzie ten problem. Otóż chciałam kremu użyć ponownie po kilku dniach, wstrząsnęłam i słychać że coś tam jest w środku ale naciskam, wciskam, i nic nie wylatuje. Czyli wychodzi na to, że krem jest jednorazowy. 150 ml, koszt 7 euro, efekt gładkiej skóry 3 dni. Gorąco nie polecam.

Gdybym przeczytala tą recenzję na wizażu   klik  to ominęło by mnie rozczarowanie. Raczej wstrzymam się ze spontanami na zakupach, nawet jesli będą to produkty z ojczyzny...

Jaki kosmetyk Was ostatnio mega zawiódł? I czy znacie jakiś krem do depilacji, który starczy na więcej niż jedno użycie??

7 komentarzy:

  1. Zawiodłam się kilka razy na produktach Veet i od tamtej pory omijam je szerokim łukiem. Teraz używam depilatora i uważam, że to najlepsza metoda depilacji (w szczególności nóg).

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tylko używam maszynki (także venus), nic poza tym nie kupuję, jakies woski, pianki, plastry... za dużo tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również używam maszynek Venus ;)) Ale mam też kremy z Veet i żadne jakoś nie sprawdzają się rewelacyjnie, byłam zadowolona z krem veet pod prysznic.
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kremów do depilacji. Zawiodłam się już na kilku i nie wywalam pieniędzy na inne :P Tradycyjne maszynki sprawdzają się u mnie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W taki razie nigdy wiecej kremow do depilacji, ale czas sie rozgladnac za depilatorem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy wiesz gdzie jest Top Tomato sklep z warzywami, to niedaleko tego warzywniaka jest sklep "wszystko po 1.20euro" I tam sa takie cudenka.
    Albo tez mozesz kupic, jak bedziesz na plazy, na przeciw parku jest Bangladesz shop, i tam tez sa ale po 1,75 euro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremy do depilacji cuchną! Z tego powodu, mam do niech rezerwę emocjonalną :P
    Rurek

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger