Dobre i tanie - Zmywacz z Lidla


Dzisiaj chcę Wam napisać o czymś niezwykle prozaicznym, ale jednak niezbędnym w kosmetyczce każdej kobiety, czyli o zmywaczu do paznokci.



Zwykły zmywacz zakupiony przy okazji zakupów w Lidl okazał się być wart kosmetycznego Nobla:) Serio, rzadko kiedy zachwycam się jakimś kosmetykiem, ale tutaj mamy idealną kombinację ceny,jakości,opakowania,zapachu i efektywności w działaniu.

A chyba najfajniejsze w tym zmywaczu jest rozwiązanie dyspozytora - czyli kładziemy wacik i pompujemy.

Zmywacz firmy Cien dostepny jest w wariancie klasycznym (ten niebieski) oraz o zapachu kwiatowym (różowy). Za 200ml buteleczkę zapłaciłam 1,39euro.


Miałam okazję również używać osławiony zmywacz do paznokci z Biedronki, był dobry i na prawdę wydajny, ale produkt z Lidla według mnie lepiej usówa lakier, nie wysusza skórek i ładniej pachnie.

Używałyście zmywacza Cien? Macie jakieś inne ulubione?

19 komentarzy:

  1. Boże już tak dawno nie byłam w Lidlu:D Muszę się tam przejechac:)Na pewno ten zmywacz wyląduje u mnie w koszyku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotychczas byłam wierna zmywaczowi Isana, który bardzo lubię. Tego nie miałam okazji używać, ale wiele dobrego o nim słyszałam, więc może i ja w końcu się na niego skuszę. Forma aplikacji z pewnością zasługuje na brawa. Pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywalam nigdy zmywacza z Isany,w Polsce kupowalam te Biedronkowe.

      Usuń
  3. Nie kupowałam tego zmywacza z Lidla, ale fajnie że ma pompkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ze o nim napisalas :)
    Przy okazji zakupow w Lidlu (pampersy) hehe, zakupie zmywacz bo dzisiaj sie skonczyl.
    Pompka swietna sprawa, jak robila zelowe paznokcie, to mialam taka pompke do odtluszczacza. Taka pompka na allegro okolo 7 zl. A tutaj wraz z zawartoscia, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisalam sie u mnie pod postem z ta droga :)
      Zobacz. Buzka

      Usuń
  5. Czeka w kolejce, aż się truskawkowy z Super-Pharmu skończy. Też mi się podoba to, że ma pompkę i jest stosunkowo tani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z SuperPharmu tez nigdy nie mialam zmywacza, truskawkowy brzmi zachecajaco :D

      Usuń
  6. fajna ta pompka :D też muszę sobie w końcu duży zmywacz kupić, a nie latam ciągle po te małe

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze zmywacza 'Cien'. Przy najbliższym wypadzie do Lidla muszę się jemu przyjrzeć. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam i Biedronkowego i Lidlowskiego zmywacza. Biedronkowy zmywacz bardzo drażnił mnie zapachem, był zbyt intensywny i mdlący. Natomiast zmywacz z Lidla to mój ulubieniec i pod względem zapachu i pod względem skuteczności usuwania lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze,a ja czytałam,ze lidlowy ma fajne opakowanie,ale sam w sobie średni.. trzeba wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam i nie spotkałam go jeszcze w Lidlu, chociaż rzadko w Lidlu zatrzymuję się przy tego typu produktach pewnie stąd niedopatrzenie. mam teraz jakiś zmywacz ze Schleckera, ale w ogóle nie jestem zadowolona.
    bardzo fajne rozwiązanie w pompką - ciekawa jestem jak będzie zachowywała się przy wykańczaniu zmywacza. ale w sumie można ją odkręcić.

    dołączam do obserwujących, pozdrawiam gorąco!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te produkty z Lidla bo są tanie a jednak fajne ;) Nie ma co na nie narzekać - za taką cene ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę go kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mojego serca on niestety nie skradł , po krótkim romansie wróciłam do tego z Biedronki .

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę kupić. Właśnie taki jaki chce - z takim dozownikiem, świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger