Bling bling do kluczy

Wczoraj był post mocno filozoficzny, to dziś będzie post mocno o niczym :)

Niedawno wrócilam ze spontanicznego wypadu do Larnaki (foto niebawem), ale chciałam Wam pokazać co mam przyczepione do swoich kluczy. Znam wiele osób, które kolekcjonują przerózne przywieszki, czasem mają one sentymentalne znaczenie, a oto co u mnie:



Przywieszka w ksztacie literki A z kryształkami, to zakup z pewnego sklepu z akcesoriami w My Mall w Limassol. Kupiłam 2 lata temu, A to pierwsza litera imienia mojej drugiej połówki. Kiedyś miałam bransoletkę z kryształkowym D, dostałam ją na 18 urodziny od przyjacółki, ale niestety pogubiładiamenciki... teraz myślę nad takim gangsterskim łańcuchem haha

Różowosrebrna ręka Fatimy to breloczek zakupiony podczas tegorocznych wakacji w Maroku. Uwielbiam kolor różowy, uwielbiam Maroko no i ręka Fatimy strzeże klucze przed zgubieniem...






A co u Was wisi przy kluczach????




7 komentarzy:

  1. u mnie mały głód i różowy hipcio + gruba smycz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez kiedys mialam swietna gruba pomaranczowa smycz z billabong:)

      Usuń
  2. Kiedys wisialy te oczka niebieskie, kupilam obok ronda jak sie jedzie do Lidla.
    Teraz nie wisi nic :D musze o czyms pomyslec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak oko proroka to kolejny amulet:)

      Usuń
  3. U mnie przy kluczach wisi cały arsenał :P Począwszy od jakiś małych koralików i wstążek, skończywszy na dużym, gumowym, różowym króliku :P
    Klucze dzięki temu są duże i przynajmniej nie gubią się w torebce :P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dzisiaj byłam w Larnace:D Czekam na fotoski:D haha:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba trzeba być młodym żeby przywiązywać wagę do amuletówi zawieszek bo ja mam od zawsze skórzane etui, które się sprawdza. Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger