Black & white na jesienny sezon

Wczoraj wybrałam się na mały shopping do największego przybytku zakupowiczów w Limassol - My Mall. Żałuję, że zapomniałam aparatu, bo bardzo chciałabym Wam pokazać jak wygląda największa galeria handlowa w moim mieście.. no ale nic straconego, przy następnej okazji uwiecznie to niesamowite miejsce na fotkach;)

Priorytetem byl dla mnie zakup torebki, dlatego też udałam się do Aldo. Niestety egzemplarze, które były jeszcze na przecenach zupełnie mi się nie podobały, a te z nowej kolekcji mają zdecydowanie za wysokie ceny. Natomiast półki z butami obniżonymi o 50% - 70% nadal się uginają. Mysląc racjonalnie zamiast kolejnej pary letnich sandałków, zawiesiłam oko na balerinkach. I oto mój wczorajszy zakup:

Klasyczne czarno-białe, skórzane baleriny, były przecenione z 45 euro na 20. Czarnobiały trend jest jednym z wiodących na nadchodzącą jesień/zimę, a jak to na Cyprze balerinki to główne obuwie zimowe:)  Myślę, że idealnie sprawdzą się w typowo biurowych stylizacjach.

A Wy z czym byście je nosily??

21 komentarzy:

  1. Marzy mi się zima w balerinkach :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się chyba znowu wybrać na zakupy:D:)Jak dalej takie przeceny są.Balerinki+rurki+fajny t-shirt+marynarka=idealny zestaw do biura według cioci Claudii:D:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciocia Claudia ma racje - czarne rurki plus bialy top i smigamy.
      Lec na zakupy lec, poki jeszcze jest w czym wybierac:)

      Usuń
    2. Właśnie chyba tak uczynię w najbliższych dniach Ciociu Dominiko:)

      Usuń
  3. a ja w atenach w zime chodzilam i w emu :)
    fajne sa! mialam podobne, kupione na kosie,mgeeega wygodne, no ale skonczyly swoj zywot ;)
    w atenach centra handlowe z tych 'mall' w nazwie to np. The Mall i Metro Mall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no ja tez w styczniu czy w lutym zakladam zamszowe kozaczki,a co do Malli, to na pewno te w Atenach sa z dziesiec razy wieksze od naszego:)

      Usuń
  4. śliczne te baleriny ;)

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś w Polsce podczas zakupów powiedziałam że może przy okazji kupię buty na zimę dla Córki. Pani trochę się zdziwiło i poinformowała nas że zimowych nie ma jeszcze... Na co ja stwierdziłam że wezmę adidasy ;-P Tak to już jest gdy się w ciepłych krajach mieszka!
    Fajne buty :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś będąc w marcu w PL kupowałem krótkie spodenki i pani mi zaproponowala rajstopy do nich;) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. W UK kiedyś zrobiłam 1 fotę komórką w centrum handlowym i podleciał do mnie ochroniarz, że jak chce robić foty to muszę mieć zgodę właściciela centrum handlowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u nas można robić zdjęcia wewnątrz Malla , tylko w konkretnych sklepach już raczej nie

      Usuń
  7. Oj zazdroszczę, że nie musisz się martwić kupnem kozaków :D
    A baleriny bardzo ładne, do wielu rzeczy na pewno je założysz. Udany zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) swoje ulubione kozaki oficerskich cały czas mam PL.

      Usuń
  8. Butki są słodkie i bardzo klasyczne! Dobry gust! Pozdrawiam Ma

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana te DKNY sa po 60 euro, wiec nie wiem czy to promocja - raczej nie :)
    Fajne butki :) Ja tez sie wybieram na dniach do My mall

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce w moim miescie ich nie dostane. Bo nie mam Sephory czy Douglasa.
      Z internetu nie chce kupowac bo to nie jest mala kwota, i nie ufam.
      Zobaczy sie :) Juz dla meza przekazalam o promocji w Beauty Line :) Dzieki :*

      Usuń
  10. Bardzo lubie sklep aldo:) buty są swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne buciki :) Ja mam na jesień modne jeszcze w tym sezonie - o dziwo biorąć pod uwagę zamiłowanie projektantów do szybkich zmian trendów - botki za kostki,granatowo szare. Widziałam kolekcję H&M - świetna, więc pewnie na pierwsze zakupy wybiorę się właśnie tam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne butki - dobra jakość i uniwersalny i stylowy "look" :P))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger