3 sierpniowe zachcianki


Jako że w pracy dużo się dzieje, mam pełne ręce roboty, mózg paruje to ... najlepsza pora zaplanować nowe kosmetyczne zakupy ;)


 No. 1 - tusz od HR, niestety czytanie blogów kosmetycznych jest opinio i pożądanio twórcze....
 No. 2 - Paletka do brwi Gosh. Mam ich kredke do brwi, ale wydaje mi się, że tą paletką w końcu osiągnę brwi idealne ...
No. 3 - Lakier z nowej kolekcji Bourjois, fioletowy, z prawej lub lewej strony serduszka ...


Co nowego u Was na wishlistach????

11 komentarzy:

  1. ajjajjajj, jak spojrzałam na moje MH sierpnia to jest tam chyba z 20 pozycji:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kupisz ten tusz to daj znac czy dobry :)
    I za ile i gdzie? :D To tez moze se wybiore

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz ma super opakowanie! bardzo chic! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz mam i polecam :) Ja już spełniłam jedną zachciankę - zamówiłam czyścik do twarzy z Lusha :) Chciałabym jeszcze zamówić pierwszy hydrolat do twarzy i zrobić jakiś kosmetyk naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam miniature HR Glorious i byłam bardzo zadowolona.
    Czegoś takiego jak whish lista nie tworzę, bo lubię polować na okazje, więc raczej coś mnie kusi niż na coś poluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez zazwyczaj poluje na rozne promocje, ale akurat te trzy rzeczy chodza za mna juz jakis czas:)

      Usuń
  6. O dziwo jak na razie nie mam wishlisty! I jest mi z tym wspaniale, ale za to, że nie kupuje kosmetyków przybywa mi ciuchów w szafie ;)

    GOSH'a polecam bo sama lubię i używam ich cieni już od dobrych kilku lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez bardzo lubie Gosha, mysle ze jest to niedoceniana marka na blogosferze kosmetycznej;)

      Usuń
  7. u mnie też tusz też jest na liście :D i maska Macadamia Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie lakiery nad serduszkiem oba kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  9. a propos Gosha to właśnie mi się kończy mój fioletowy lakier do paznokci :( Jest na mojej wishliscie :D szczoteczka HR wygląda obiecująco :)
    To ja Rurka :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger