Torebka marzenie

Od dawna marzy mi się torebka od Mulberry - klasyczny model Bayswater.
Zawsze podobał mi się ta w uniwersalnym kolorze karmelowobrązowym, do czasu kiedy zbaczyłam to cudo:
Bayswater Pink Mink Metallic Snake Suede - czyli różowawy odcień zamszu z metalicznym wzorem wężowym ... wydaje mi się, że kolor, faktura i kształt dają przepiękny i niezwykle orginalny całokształt, ta torebka na pewno idealnie uzupełniałaby i letnie i zimowe stroje.

Niestety jak na razie Bayswater pozostaje dla mnie w swerze marzeń, nie mam akurat na zbyciu tysiąca ojro;)

Macie swoją torebkę marzeń? Wzdychacie do jakieś Chanel, Prady czy Louisa??


9 komentarzy:

  1. A mi się marzy Louis <3 ale ta też jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  2. A ktory model Korsa i Louisa?

    Mnie sie rowniez baaaardzo podoba LV ALMA

    OdpowiedzUsuń
  3. ja marzę o torebce Sabriny pilewicz !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. yiaaaa file:D hihi idź na turcje:D tam wydasz 100ojro:P Pozdrowionka z Nicosii

    http://decamerron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Re gumbare :) Wlasnie w tym caly szkopul, ze nie chce dac turkom zarobic na podrobce;)

      Usuń
    2. oczywiście żartowałam z tą Turcją;)Ja osobiście nie cierpię Turcji(mam na myśli cały ten bazar z podróbkami)Tandeta straszna.

      Usuń
  5. Hello would you mind stating which blog platform you're working with? I'm looking to start my own blog in the near
    future but I'm having a difficult time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I'm looking for something unique.
    P.S Apologies for getting off-topic but I had to ask!
    My page : cotton bags

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger