Magiczny olejek do włosów

Podczas wczorajszej wizyty w salonie fryzjerskim poznałam nowe cudo do włosów. Byłam podciąć tylko końcówki, ale moja kochana fryzjerka Nina użyła magicznego olejku jako "finishing touch", a później podarowała mi jego 5 ml próbkę.


BC OIL MIRACLE Schwarzkopf - to mieszanka olejów m.in. ma w składzie olej arganowy, przeznaczona dla średnio i bardzo gęstych włosów. Olej pięknie pachnie i nadaje włosom połysk i miękkość. Moje włosy są przesuszone i zniszczone slońcem, słoną wodą i rozjaśnianiem, a dzięki temu olejkowi w sekundę wyglądają zdrowiej.

Ja stosuję na suche włosy, można również na mokre, tuż przed modelowaniem. Ponoć można nawet dodać kropelkę do farby przed nałożeniem jej na włosy.


Ta mała próbka powinna mi wystarczyć na miesiąc, ale już się zastanawiam nad pełnowymiarowym produktem. U mojej fryzjerki pełnowymiarowy produkt kosztuje 28 euro. Orientujecie się gdzie i za ile mogłabym go znaleść w Polsce? Stosujecie? Lubicie? Znacie odpowiedniki?

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Magda, własnie sprawdziłam i jestem w szoku! Około 50 zl razem z przesylka...chyba kupie hurtowo i będę sprzedawać tutaj ;)

      Usuń
  2. Wiesz o tym,że masz świetnego bloga i na pewno będę wpadać do Ciebie częściej :*

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje, bardzo mi milo. Wlasnie zajrzalam na Twojego bloga, obserwujemy!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejku, a są jakieś fajne cypryjskie kosmetyki ;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stricte cypryjskich nie ma, za to jest duzo ciekawych greckich marek.

      Usuń
  5. Tez mam miniaturkę tego olejku od fryzjerki. Jest świetny i na pewno kupię pełnowymiarowy produkt. Olejek dostaniesz w profesjonalnych salonach fryzjerskich, które pracują na kosmetykach Schwarzkopf, w hurtowniach fryzjerskich albo na allegro. Na aukcjach będzie zdecydowanie najtaniej, więc proponuję właśnie tam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger