Letnie perfumy

Niezależnie od pory roku czy dnia od zawsze lubuję się w słodkich zapachach. Moimi najukochańszymi perfumami jest Babydoll od YSL, ale lubię próbować inne słodziaki.

Ostatnim moim zapachowym nabytkiem jest LOVE LOVE LOVE od Agathy Ruiz De La Prady (ah te 5 członowe nazwiska;)). Agatha to jedna z najsłynniejszych hiszpańskich projektantek mody, jej styl cechuje uwielbienie do serduszek i kwiatków, czerwonego i różowego koloru, kicz tak mocny , że aż piękny. Jak widać poniżej flakonik perfum LOVE LOVE LOVE ma ksztalt serca, sam zapach jest slodki, świeży i radośnie nastraja mnie każdego poranka.


Buteleczkę o pojemności 80 ml kupiłam na strefie bezcłowej za około 20 euro.


Znacie zapachy pani Agathy?

6 komentarzy:

  1. ja lubie świeże zapachy i aktualnie nr 1 to acqua di gioia armaniego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że nie mogę poczuć zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszce o nich nie słyszałam , jakimc udem ?
    uwielbiam pachnieć kkazdego dnia inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachu nie znam, ale buteleczka jest cudowna !!! Chyba muszę sobie takie sprawić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie flakoniki jej perfum sa przeslodkie, mnie jeszcze wpadla w oko taka w ksztalcie kwiatka:)

      Usuń
  5. Urocza buteleczka:) ale nigdzie jeszcze nie wdziałam tych perfum

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger